Reklamace a vrácení

O reklamaci nebo vrácení nás, prosím, nejprve informujte na e-mailu info@outlet-hracek.cz, abychom o tom věděli a urychlili tak vyřízení vaší žádosti, pokud budete mít jakékoliv dotazy, obraťte se na nás.

Reklamované zboží zasílejte na níže uvedenou adresu spolu s přiloženým dokladem o koupi a tímto vyplněným formulářem. Zboží, které chcete vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu, zasílejte na níže uvedenou adresu, spolu s přiloženým dokladem o koupi a tímto vyplněným formulářem.

Mgr. Viktor Černoch

Lohniského 847/19

Praha 5, 152 00

Reklamační řád

O reklamaci nás, prosím, nejprve informujte e-mailem. Zboží, které budete posílat na reklamaci, zabalte do kartonové krabice. Zásilky nelze zpět poslat s dobírkou, v takovém případě zaslané reklamované zboží nemůžeme převzít. Posílejte zásilku pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky. Zakoupení věci jste povinni při uplatnění reklamace prokázat předložením kopie kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Nemůžete jako spotřebitel uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nevhodným zacházením se zbožím, nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s vámi dohodli snížení ceny. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Jde-li o věci použité, neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí. Záruka také neplatí pro vady, o kterých jste při nákupu věděl, jakož i pro ty, které jste si po převzetí na věci sám způsobil. Dále neodpovídáme za vady, které jste si na věci způsobil nedodržením obecných zásad zacházení s věcí, nedodržením návodu nebo péče o výrobek, popř. zásad speciálních, se kterými jste byl při koupi výrobku seznámen.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy

O odstoupení nás, prosím, nejprve informujte e-mailem. Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kuní smlouvy do čtrnácti dnů bez udání důvodu, pouze v případě, pokud nebylo zboží dělané na zakázku a upravované na přání zákazníka, pokud zašlete zpět zboží, na které nelze uplatnit právo pro odstoupení od kupní smlouvy, můžeme zásilku odmítnout. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba, převezmete zboží. U zboží dodané po částech se počítá převzetí poslední dodávky.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy spotřebitel musí o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího - Mgr. Viktor Černoch, se sídlem Lohniského 847/19, Praha 5, 152 00, IČO: 88733602, formou jednostranného právního jednání - spotřebitel může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, dostupný ke stažení výše a zaslat ho na e-mail nebo přidat ho do zásilky s vráceným zbožím, případně přiložit ke zboží vlastní formulář. Vrácené zboží spolu s dokladem o koupi spotřebitel zašle prodávajícímu na adresu Mgr. Viktor Černoch, Lohniského 847/19, Praha 5, 152 00. Zásilky nelze zpět poslat s dobírkou. Spotřebitel bere na vědomí, že zásilku zašle pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky.

Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy nám došlo oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od spotřebitele obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který byl použitý pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jiný. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží. Spotřebitel nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Nárok na náhradu škody za snížení hodnoty zboží jsme oprávněni jednostranně započíst proti Vašemu nároku na vrácení kupní ceny.